Nie masz produktów w koszyku.
Regulamin sklepu (hurtowni online) Globalimport.pl
§ 1
Właścicielem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.globalimport.pl, zwanego w dalszej części niniejszego regulaminu Hurtownią jest firma Max-impex – spółka cywilna P.Wojtacha, T.Wojtacha z siedzibą: ul Ametystowa 16, 62-500 Konin , wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta Miasta Konina pod numerami 017079/02, 017445/03, 017055/02, NIP 665-28-11-851. Firma Max-impex ustanawia niniejszy Regulamin na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
§ 2 Uwagi ogólne
- W niniejszym sklepie internetowym prowadzi się wyłącznie sprzedaż dla podmiotów, które składają zamówienia w związku z prowadzoną przez nie działalnością gospodarczą. Fakt złożenia zamówienia utożsamiany będzie z deklaracją zamawiającego, że towar jest nabywany w związku z jego działalnością gospodarczą.
- Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży w formie elektronicznej, warunki tych umów, tryb postępowania reklamacyjnego oraz gwarancyjnego, a także zasady ochrony danych osobowych pozyskanych w związku z zawarciem i wykonaniem umów sprzedaży Towarów.
- Regulamin stanowi integralną część zawieranej przez Strony umowy sprzedaży.
- Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Zdjęcia Towarów zawartych na stronie są zdjęciami wyłącznie poglądowo-informacyjnymi. Towary dostępne w kilku wzorach lub kolorach są sprzedawane w miksie. Wszelkie uwagi dotyczące szczegółów zamówienia np.wyboru koloru lub wzoru poszczególnych towarów, należy zgłaszać drogą telefoniczną lub na adres e-mail sklep@globalimport.pl niezwłocznie po złożeniu prawidłowego zamówienia nie później niż do godziny 10.00 dnia następnego. W przypadku gdy nie jest możliwa realizacja zamówienia ściśle z dodatkowymi wytycznymi zgłoszonymi przez Kupującego Sprzedający zastrzega sobie prawo do zaniechania realizacji poszczególnych pozycji zamówienia których dotyczy dodatkowy opis.
- W związku z tym, że towar sprzedajemy na bieżąco, nie wszystkie artykuły widniejące na stronie są dostępne w momencie składania zamówienia. Sprzedający wysyła towary dostępne w danej chwili, o czym Kupujący będą informowani w e-mailu.
- Minimalne zamówienie przyjęte przez Sklep do realizacji nie może być niższe niż 250 zł brutto bez kosztów transportu. Zamówienia towarów o niższej wartości nie będą przyjmowane do realizacji bez potrzeby informowania o tym Zamawiającego.
§ 3 Definicje
- Cennik – zestawienie Towarów prezentowanych przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym z podaniem cen sprzedaży.
- Formularz Zamówienia – dokument określający wybrany przez Kupującego Towar, dane Kupującego (w szczególności imię i nazwisko/oznaczenie podmiotu nie będącego osobą fizyczną przez wskazanie jego nazwy i formy prawnej, adres zamieszkania/siedzibę, NIP), oznaczenie towaru, środków kontaktu z Kupującym, miejsce dostarczenia Towaru, adres do umieszczenia na fakturze VAT, jeżeli jest inny niż adres miejsca dostarczenia Towaru.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu Internetowego umożliwiający wstępne wyselekcjonowanie wybranego przez Kupującego Towaru.
- Kupujący – prowadząca działalność gospodarczą osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych. Dla potrzeb zawierania umów na podstawie niniejszego regulaminu domniemywa się, że składający zamówienie ma pełną zdolność prawną i do czynności prawnych.
- Obsługa Klienta – jednostki obsługujące Kupujących.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego o nazwie GLOBALIMPORT (www.globalimport.pl).
- Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy o adresie www.globalimport.pl umożliwiający prezentację i sprzedaż Towarów, przy pomocy którego Sprzedawca proponuje zawarcie umowy w postaci zaproszenia do składania zamówień; prowadzony w języku polskim.
- Sprzedawca – Max-impex - spółka cywilna P.Wojtacha, T.Wojtacha z siedzibą w Koninie przy ul. Ametystowa 16, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta Miasta Konina pod numerami 017079/02, 017445/03, 017055/02, NIP 665-28-11-851.
- Towar – produkty stanowiące własność Sprzedawcy, prezentowane przez niego w Sklepie Internetowym, do których należą m.in. artykuły wielobranżowe, artykuły upominkowe, artykuły dekoracyjne.
- Umowa sprzedaży (Umowa) – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym przy wykorzystaniu Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające rodzaj i liczbę Towaru.
- Siła wyższa - zdarzenie zewnętrzne, nieoczekiwane, niemożliwe do zapobieżenia (np.: kataklizmy, wojny, rozruchy, zaburzenia społeczne).
- Zdarzenie losowe niezależne od Strony rozumie się zdarzenia, którym Strona zapobiec nie mogła (np.: strajki, brak wykonania usługi przez podmiot dostarczający przesyłkę, nienależyte wykonanie zobowiązania przez poddostawców Sprzedającego, pożar, odcięcie zasilania).
§ 4 Zawarcie umowy
- Czynności techniczne Kupującego Zawarcie Umowy powinno być poprzedzone następującymi czynnościami technicznymi Kupującego:
- Wpisaniem danych osobowych oraz danych transakcyjnych do wysyłki Towaru lub uprzednim zarejestrowaniem się w portalu sklep.globalimport.pl
- Dokonaniem wyboru Towarów spośród Towarów prezentowanych w Sklepie.
- Skompletowaniem zamówienia poprzez dodanie wszystkich wybranych Towarów do Koszyka.
- Prawidłowym wypełnieniem Formularza Zamówienia.
- Wyborem sposobu płatności i zapłatą za Towar, w przypadku dokonywania płatności w formie przelewu elektronicznego.
- Tryb zawarcia Umowy
- Zawarcie Umowy następuje poprzez przesłanie przez Kupującego wypełnionego w formie elektronicznej Formularza Zamówienia i potwierdzenie przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia.
- Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia drogą elektroniczną, niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych po zarejestrowaniu Zamówienia. Brak potwierdzenia realizacji zamówienia w tym terminie oznacza brak przyjęcia do realizacji.
- Formularze przesłane przez Kupującego w niedzielę oraz dzień ustawowo wolny od pracy są rozpatrywane przez Sprzedawcę w celu ich potwierdzenia w pierwszym dniu roboczym następującym po tych dniach.
- Sprzedawca nie rozpatruje Formularzy Zamówień wypełnionych nieprawidłowo.
- W przypadku, o którym mowa w pkt 4 Sprzedawca odmawia zawarcia Umowy i niezwłocznie powiadamia o tym Kupującego drogą elektroniczną.
- W przypadku, gdy Kupujący wybierze formę płatności „przelewem” zawarcie umowy następuje w chwili wpływu całej kwoty na rachunek Sprzedającego. Płatność przelewem winna być dokonana najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Cena
- Strony wiąże cena obowiązująca w chwili potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.
- Ceny Towarów prezentowanych w Sklepie są podane w złotych polskich i zawierają VAT, tj. są cenami brutto.
- Sprzedawca uprawniony jest do zmiany cen Towarów prezentowanych w Sklepie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności sprzedanego Towaru aż do uiszczenia całości kwoty zamówienia i jego wydania nabywcy.
§ 5 Sposób i termin płatności
- Zapłata wartości zamówienia może być dokonana przelewem za pośrednictwem instytucji finansowej wskazanej przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
- Przy wyborze formy dostawy kurierem, możliwa jest opcja „Płatność przy odbiorze”.
- Dowód sprzedaży stanowi faktura VAT lub paragon.
§ 6 Anulowanie zamówienia
- W przypadku, gdy Towar nie został przekazany podmiotowi go dostarczającemu „firmie kurierskiej” i nie zachodzą inne do tego przeszkody, Kupujący może odstąpić od Umowy poprzez anulowanie Zamówienia drogą elektroniczną pod adresem sklep@globalimport.pl
- O udanym anulowaniu lub niemożności anulowania zamówienia Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą elektroniczną.
§ 7 Dostawa towaru
- Sposób dostawy
- Towar zostaje dostarczony do miejsca wskazanego przez Kupującego w Formularzu zamówienia za pośrednictwem podmiotu dostarczającego przesyłkę.
- Dostawy realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa Towaru odbywa się zgodnie z procedurą podmiotu dostarczającego przesyłkę. 2. Koszt dostawy 1. W przypadku wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej koszty dostawy Towaru ponosi Kupujący.
- Sprzedawca informuje Kupującego o kosztach dostawy w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia oraz dodatkowo w podsumowaniu zamówienia na stronie internetowej Sklepu.
- Załączniki Sprzedawca oprócz Towaru dostarcza Kupującemu, według jego wyboru, fakturę VAT lub paragon.
- Termin dostawy
- Termin do wydania Towaru rozpoczyna bieg z pierwszym dniem roboczym po dniu zawarcia Umowy, jak również po spełnieniu przez Kupującego innych zobowiązań, o ile takowe Kupujący na siebie przyjmie.
- Termin do wydania Towaru wynosi: 1) do 7 dni w przypadku Towarów znajdujących się w magazynie.
- Termin liczony jest w dniach roboczych. Jeżeli ostatni dzień terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin do wydania Towaru upływa pierwszego dnia roboczego po tym dniu.
- Odbiór Towaru
- Kupujący kwituje odbiór towaru w liście przewozowym (o ile przesyłka wymaga takiego potwierdzenia) bądź w inny sposób wymagany przez podmiot dostarczający towar.
- Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi ryzyko związane z posiadaniem i używaniem Towaru, a w szczególności ryzyko jego utraty lub uszkodzenia.
- Kontrola i procedura reklamacyjna
- Sprzedawca zapewnia zgodność sprzedanego Towaru z ustaloną w Umowie specyfikacją (rodzajem, ilością). Sprzedawca zapewnia ponadto całość i nienaruszalność opakowania przedmiotu sprzedaży.
- Przy odbiorze Towaru, w obecności podmiotu dostarczającego przesyłkę, Kupujący zobowiązany jest do zbadania stanu, całości, kompletności, nienaruszalności i zgodności przesyłki ze stosowną specyfikacją ustaloną w Umowie (rodzajem, ilością) oraz zgodności zapisów wystawionej przez Sprzedawcę faktury VAT lub paragonu.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia należytego stanu, całości, kompletności, nienaruszalności przesyłki Kupujący: 1) spisuje w obecności podmiotu dostarczającego przesyłkę protokół szkodowy określający rodzaj i zakres naruszenia należytego stanu, całości, kompletności lub nienaruszalności przesyłki. Protokół jest sporządzany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisywany przez Kupującego i podmiot dostarczający przesyłkę. Sporządzenie protokołu szkody jest warunkiem koniecznym dochodzenia roszczeń przez Kupującego, 2) natychmiast, nie później niż następnego dnia roboczego informuje Sprzedawcę o tym fakcie na piśmie w formie listu poleconego bądź telefonicznie.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności pomiędzy treścią Umowy lub fakturą VAT / paragonem a dostarczonymi Towarami, Kupujący natychmiast informuje Sprzedawcę na piśmie w formie listu poleconego lub drogą mailową o istniejącej rozbieżności.
- Wszelkie badania/kontrole będące wynikiem żądania Kupującego sformułowanego po zawarciu Umowy, wykonywane są na jego koszt. W przypadku stwierdzenia, w wyniku przeprowadzonych działań, iż Sprzedany Towar ma wady, za które odpowiada Sprzedawca, poniesione przez Kupującego koszty podlegają zwrotowi. Warunkiem zwrotu kosztów jest zgoda Sprzedawcy na przeprowadzenie badań/kontroli i udokumentowanie fakturą poniesionych kosztów.
- Opóźnienie dostawy
- W przypadku, gdy Strona nie może wykonać zobowiązania niepieniężnego w uzgodnionym terminie lub gdy z okoliczności wynika, że termin wykonania zobowiązania prawdopodobnie nie zostanie dotrzymany, Strona opóźniająca się ze świadczeniem niezwłocznie informuje drugą Stronę o tym fakcie, jak również wskazuje okoliczności uniemożliwiające terminowe wykonanie zobowiązania.
- W informacji, o której mowa w ust. 1 Strona zobowiązana jest wskazać nowy termin do spełnienia świadczenia.
- W przypadku zwłoki, tj. niespełnienia lub nienależytego spełnienia świadczenia w terminie wskutek zawinionego działania (zaniechania) Strony, druga Strona może wyznaczyć jej odpowiedni dodatkowy termin (na zasadach pkt 4) do wykonania z zagrożeniem, iż w razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu będzie uprawniona do odstąpienia od Umowy. Przyjęcie do wiadomości informacji, o której mowa w pkt 1 i 2 (tj. brak sprzeciwu w terminie 2 dni roboczych od jej otrzymania) oznacza zgodę na wykonanie zobowiązania w terminie podanym w informacji. W przypadku braku akceptacji nowego terminu realizacji zamówienia umowa rozwiązuje się. Sprzedający może odstąpić od umowy, gdy nie będzie mógł wywiązać się ze swego zobowiązania. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Kupującego podając przyczynę niewykonania zobowiązania i o ile płatność już nastąpiła zwrócić to co świadczyła druga strona.
- Wyznaczony Sprzedawcy dodatkowy termin do spełnienia świadczenia, o którym mowa w ust. 3 nie może być krótszy niż: * 14 dni roboczych – w przypadku Towarów znajdujących się w magazynie W przypadkach opisanych powyżej Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu jak najszybszego spełnienia swojego świadczenia.
- W przypadku opóźnienia w odbiorze świadczenia przez Kupującego, Sprzedawcy przysługuje prawo określenia nowego terminu spełnienia świadczenia – stosownie do ust. 1-3.
- W przypadku określonym w ustępie poprzedzającym Kupujący ponosi koszt ponownego dostarczenia Towaru do swej siedziby lub innego miejsca spełnienia świadczenia; na wyraźne żądanie Kupującego, wyrażone w formie pisemnej, które dotrze do Sprzedającego najdalej na 3 dni przed wysłaniem przesyłki, Sprzedawca umożliwi Kupującemu odebranie sprzedanego Towaru z siedziby Sprzedawcy.
- W przypadku braku dwukrotnego odbioru towaru przez Kupującego w miejscu przez niego wskazanym Sprzedawca może od umowy odstąpić, koszty dostawy i ewentualna szkoda po stronie Sprzedawcy obciąża Kupującego.
§ 8 Informacje o statusie realizacji zamówienia
- Jeżeli wysyłka Towaru jest realizowana przez firmę kurierską to Kupujący ma możliwość uzyskania informacji o statusie złożonego przez siebie Zamówienia. W tym celu powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w celu pozyskaniu stosownej informacji.
- Kupujący może zgłaszać pytania i uwagi dotyczące realizacji Zamówienia na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy sklep@globalimport.pl bądź pisemnie.
§ 9 Niemożność spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę
- Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia na rzecz Kupującego z tego powodu, że Towar nie jest dostępny bądź z innej przyczyny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia Umowy, zawiadamia o tym Kupującego i zwraca całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
- W przypadku, gdy Sprzedawca nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Kupującego, Sprzedawca może zwolnić się ze zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę, informując zarazem Kupującego na piśmie o jego prawie nie przyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od Umowy, w sposób określony w §14 Regulaminu za zwrotem Towaru na koszt Sprzedawcy.
§ 10 Roszczenia
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania wyłącznie za rzeczywistą szkodę wyrządzoną Kupującemu; kwota odszkodowania nie może być wyższa niż wartość ceny sprzedaży netto.
- Odpowiedzialność z tytułu rękojmi trwa przez sześć miesięcy od chwili wydania towaru Kupującemu. Wykonując swe uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Kupujący powinien niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni od wykrycia wady powiadomić o tym Sprzedawcę drogą mailową na adres sklep@globalimport.pl. Sprzedawcy przysługuje wybór bądź wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny, rozwiązania umowy bądź też naprawy towaru. O swym stanowisku co do realizacji praw Kupującego z tytułu rękojmi winien on Go powiadomić w terminie 7 dni roboczych od wpływu zgłoszenia reklamacyjnego, a o ile nie będzie to możliwe powiadomić go o przyczynie opóźnienia i podać nowy termin rozstrzygnięcia reklamacji. Dla rozpatrzenia reklamacji wystarczająca jest droga elektroniczna. Na żądanie Sprzedawcy Kupujący jest zobowiązany wysłać mu na swój koszt towar, którego reklamacja dotyczy. W takim przypadku termin do zajęcia stanowiska wynosi 7 dni roboczych od dostarczenia przesyłki. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszt przesyłki podlega zwrotowi. W przypadku odmowy jej uwzględnienia towar będzie zwrócony kupującemu w terminie 7 dni od przesłania przez niego takiego żądania, które musi być zgłoszone nie później niż w ciągu 30 dni od zajęcia stanowiska w przedmiocie rozstrzygnięcia reklamacji. W przypadku żądania zwrotu towaru będzie on zwrócony po opłaceniu kosztów. Brak zajęcia przez Sprzedawcę stanowiska, co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji w podanych wyżej terminach oznacza jej rozstrzygnięcie zgodnie z żądaniem Kupującego zawartym w reklamacji.
§ 11 Zwolnienie od odpowiedzialności (zdarzenia losowe i siła wyższa)
- Brak wykonania świadczenia niepieniężnego z powodu wystąpienia siły wyższej, zdarzenia losowego bądź innego przypadku wyłączającego zawinienie Strony nie stanowi podstawy dla wysuwania w stosunku do niej roszczeń o jakiekolwiek odszkodowania lub kary umowne, chyba że Strona, której siła wyższa, zdarzenie losowe czy inny przypadek wyłączający jej odpowiedzialność zaniedbała natychmiastowego, po uzyskaniu stosownych możliwości, zawiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu takich okoliczności stosownie do postanowień § 7 ust. 7 „Opóźnienie dostawy”.
- Postanowienia jednostki redakcyjnej „Opóźnienie dostawy” znajdują odpowiednie zastosowanie.
§ 12 Pozostałe prawa i obowiązki Stron Umowy
- Kupującego
- Kupujący zobowiązany jest:
- korzystać ze Sklepu zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami,
- podać prawdziwe dane (informacje osobowe) w Formularzu Zamówienia,
- nie korzystać ze Sklepu w celu dokonania nieprawdziwych lub fałszywych rezerwacji, ani jakichkolwiek innych zachowań sprzecznych z dobrymi obyczajami.
- Kupujący oświadcza, że wszystkie informacje dostarczone przez niego w trakcie korzystania ze Sklepu są prawdziwe i zgodne z jego najlepszą wiedzą.
- Sprzedawcego
- Sprzedawca ma prawo czasowego zawieszenia proponowania zawarcia Umowy w Sklepie określonych Towarów w związku z przeprowadzaniem prac konserwacyjnych.
- Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy w przypadku naruszenia przez Kupującego Regulaminu, w szczególności podania nieprawidłowych danych osobowych bądź danych związanych z dokonaniem płatności.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby jego świadczenia były wykonane z należytą starannością oraz zobowiązuje się do zachowania tajemnicy korespondencji i podejmowania działań zabezpieczających serwer przed dostępem osób nieupoważnionych.
§ 13 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych podanych przez Kupującego jest Sprzedawca.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania Umowy (a także w przyszłości za zgodą Kupującego – co do następnych Umów) oraz wyłącznie w celu prawidłowej realizacji Umowy, wykorzystując w tym celu dane osobowe niezbędne do jej realizacji, jakie zostają określone w Formularzu Zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DzU nr 144, poz. 1204 ze zm.). Dane osobowe Kupującego przetwarzane są z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, wymaganych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. DzU z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Wszelkie inne dane niż określone w ust. 2 mogą być przetwarzane wyłącznie za zgodą Kupującego, z wyjątkami określonymi ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą o ochronie danych osobowych. Zgoda może być w każdym czasie odwołana.
- Dane osobowe Kupującego mogą być wykorzystywane przez Sprzedawcę do celów marketingowych, w szczególności do przesyłania, zamieszczania i otrzymywania informacji handlowych pochodzących od Sprzedawcy lub osób trzecich droga elektroniczną, wyłącznie po wyrażeniu przez Kupującego zgody na takie przetwarzanie. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych realizowanych drogą elektroniczną nie jest warunkiem zawarcia Umowy.
- Wypełnienie Formularza Zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem przez Kupującego zgody na przekazywanie podmiotom trzecim współpracującym ze Sprzedawcą przy realizacji Umowy danych osobowych Kupującego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Sprzedawca zapewnia Kupującemu prawo wglądu do własnych danych, ich poprawienia i usunięcia za pośrednictwem strony Sklepu.
§ 14 Spory
- W przypadku powstania sporu w związku z wykonywaniem Umowy, Strony Umowy dążą do polubownego rozstrzygnięcia sporu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
§ 15 Postanowienia końcowe
- Przesłanie przez Kupującego Formularza Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu
- Regulamin nie narusza praw Kupującego wynikających z przepisów: ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1963 r.- Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) o sprzedaży, gwarancji i rękojmi, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm).
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu. Wprowadzone zmiany stają się skuteczne z chwilą ich ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu. Zmiany Regulaminu nie dotyczą jednakże zamówień skutecznie złożonych przed datą ich ogłoszenia.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2012r.