Kontakt z nami - kliknij tutaj

Twój koszyk - Suma: 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Zwrot towaru (zakupów)

  1. Podczas odbioru towaru, w obecności kuriera podmiotu dostarczającego przesyłkę, Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki, jej kompletności i nienaruszalności oraz zgodności przesyłki z zapisami wystawionej przez Sprzedawcę faktury VAT lub paragonu.
  2. W przypadku stwierdzenia naruszenia należytego stanu przesyłki - jej kompletności lub nienaruszalności, Kupujący powinien spisać w obecności kuriera podmiotu dostarczającego przesyłkę protokół szkody określający rodzaj i zakres naruszenia przesyłki.
  3. Prawidłowo sporządzony protokół szkody jest podstawą do dochodzenia roszczeń przez Kupującego. Kupujący powinien poinformować Sprzedającego najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu przesyłki o zaistniałych nieprawidłowościach.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do decyzji w jaki sposób zostanie zrealizowana uprzednio pozytywnie rozpatrzona reklamacja.Sprzedający przewiduje dwie formy realizacji reklamacji: poprzez wymianę towaru lub zwrot pieniędzy na podstawie wystawionego dokumentu faktury korygującej.

PLIKI COOKIES

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy,

Czytaj więcej Zezwalaj na Ciasteczka Zabroń Ciasteczek Zamknij